Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2010 14:29 - Параграф 22
Автор: vihrushka Категория: Други   
Прочетен: 1705 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 05.04.2010 14:30


За отрезвяване след всемирната Великденска любов обзела блога. )))

В опит да си извадя заверени копия от документи, необходими ми, за да си върша работата, от няколко месеца се намирам в нещо средно между филм на ужасите и ситуационна комедия. Иначе казано - битка с чиновническото братство на НАП (Национална агенция по приходите).
Дори няма да коментирам обичайните простотии - попълване по три пъти на бланките, заради глупости
от сорта на "това го напишете на долния ред" и "ооо, не така, за всеки документ трябва отделна бланка, едната тук, а другата в деловодството на горния етаж".
Истинската драма започва, след като унищожаваме едно-две дървета във вид на непотребна хартия и - о, чудо! - ми приемат всички искания. Аха, да си помисля, че всичко е в ред, но не. Връчват ми разпечатка с неизчистени задължения от 4-5 години назад за скромната сума от 23 000 лв.
За същите тези през май 2009 изписахме дърво хартия и се разбра, че грешката е тяхна. Не че някой ми се извини за загубеното време и нерви, но поне предполагах, че корекциите са отразени в компютърната им система (внесена кой знае от коя африканска държава, прочута с високите си технологии :-)))
Да, ама не! Цялата процедура започна отначало - писма, обяснения, копия от платежни нареждания за иженарицаемите суми о т.н. И отново чакане в "законния!" срок от 7 или 14 работни дни.
Междувременно се разбира, че в архива на НАП не могат да намерят данъчната ми декларация, която за нещастие също ми е необходима. Та затова трябва да си направя копие и да отида,за да ми го заверят. Това буквално означава следното: "Тъй като ме мързи да ровя в безумния хаос в архива, разкарайте се вие още веднъж до тук, намерете къде да паркирате и загубете 2-3 часа, защото няма никакъв начин, да ме принудите да си свърша работата. За мен Вашето време, през което работите, за да си получавам и аз заплатата, всъщност няма никаква стойност. Много по-удобно ми е Вие да се разкарвате, да правите копия и попълвате молби, като луда, а аз да си седя на тлъстия чиновнически задник и да си играя игрички на служебния компютър."
Ето така стоят нещата в НАП и вероятно в безброй държавни институции, където нашите права на данъкоплатци много бързо и ловко биват превърнати в задължения и губивреме.
Не зная дали е въпрос на скапана техника, кадрови проблем или обикновена глупост, но съм сигурна, че това е начина да запратиш идиотите, като мен, които наистина плащат данъци в тази държава право от другата страна на барикадата - в мъгливия сив сектор.

И ... ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!



Тагове:   Параграф,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - И трите, и трите!
05.04.2010 15:51
И роднинското безхаберие, поради което заемат тези места!
Христос возкресе, все пак ;-)))
цитирай
2. vihrushka - Здраве и любов!
05.04.2010 16:28
Празника е светъл, за разлика от делника ;-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vihrushka
Категория: Други
Прочетен: 126244
Постинги: 45
Коментари: 107
Гласове: 832
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930